Alla inlägg under juli 2011

Av Izabelle Bleckert - 23 juli 2011 00:57

Men grattis då Linda hoppas du får en toppendag :) Kommer och hälsar på dig om några timmar <3 Älskar dig<3 


Mamma Sebastian Christian och Marcus sitter i köket och lyssnar på musik. 

har skit ont i kroppen, har inge kraft i händerna sen är jag jätte trött så det här blir ett kort inlägg. Har iaf städat rummet gått ut med Ludde men hann inte duscha idag, så får göra det innan vi ska till Linda om några timmar :) NU ska jag iaf gå upp och lägga mig för jag är as trött sen ska vi ju till Linda sen så måste faktist sova nu :) 


Godnatt 


   / Bella!



Av Izabelle Bleckert - 22 juli 2011 20:20

Hej ska städa rummet sen packa duscha och gå ut med lilla Ludde. Ska ju till Skåne på Måndag då måste jag packa idag, för imorgon ska jag till min moster. Åker med dom till Skåne. Hatar att städa rummet alla mina kläder är i min säng och över hela mitt golv, så måste fixa det, ser ut som värsta svinstian ( fast med kläder ). Just nu kollar jag på Maria Wern Må Döden Sova, såg den igår också, rätt bra fast lite läskig ibland. Men nu ska jag iaf gå upp och städa mitt rum så jag hinner det andra jag ska göra! Juste bilder från kryssningen har inte jag då kan ni gå in på Amandas blogg som heter                       http://loveyougustaf.bloggplatsen.se                                           









Av Izabelle Bleckert - 19 juli 2011 17:45

Hej, sitter hä:r med Amanda hos Åsa. Vi gör inte så mycket, Amansa läser tidningen Åsa sitter på Balkongen, jag sitter häv ivd datorn.

Jag och Amanda ska väl gå och handla strax tror jag.

Imorgon åker ju vi till Åland. ( JIPPIE ) det ska blir roligt. Jag är saå jävla trött så det inte är sant.


Vi åker typ kl 11:00 just nu lyssnar jag på Jessie

J Price tag. Älskar låten. <3


Iaf så igår satt jag ju vid datorn och sökte på Jane Larsson ( Pappas fru) så fick jag se min pappa min syster och bror. Roligt fast det vart lite jobbigt. 


Men jag få kju skylla mig själv om jag går in på facebook och söker på dom. 


Men nu vill Amanda sitta vid datorn så jag ska logga ut nu!



pusshej // Bella



   


 



Av Izabelle Bleckert - 19 juli 2011 17:45

Hej, sitter hä:r med Amanda hos Åsa. Vi gör inte så mycket, Amansa läser tidningen Åsa sitter på Balkongen, jag sitter häv ivd datorn.

Jag och Amanda ska väl gå och handla strax tror jag.

Imorgon åker ju vi till Åland. ( JIPPIE ) det ska blir roligt. Jag är saå jävla trött så det inte är sant.


Vi åker typ kl 11:00 just nu lyssnar jag på Jessie

J Price tag. Älskar låten. <3


Iaf så igår satt jag ju vid datorn och sökte på Jane Larsson ( Pappas fru) så fick jag se min pappa min syster och bror. Roligt fast det vart lite jobbigt. 


Men jag få kju skylla mig själv om jag går in på facebook och söker på dom. 


Men nu vill Amanda sitta vid datorn så jag ska logga ut nu!



pusshej // Bella



   


 



Av Izabelle Bleckert - 19 juli 2011 00:26

Haha Amanda sitter och DAMPAR äpplen, hon har ätit 3 stycken nu, sen finns det ju typ en lapp på äpplena hon har ätit upp dom!:) Haha Hon webbar med Anton :) hon bah '' du har så fina ögon '' han bah '' Coolt '' 


Men iaf så idag har jag och Amanda varit med Oscar och Patrik. 

Vi gjorde inte så mycket. Jag saknar Emil. Jag saknar verkligen han


Amanda har målat min näsa svart och ett hjärta typ nånstans.


Vi ska typ vara uppe hela natten och spela nintendo ds, eller sitta vid datorn. 


Det finns en person som krossar mitt hjärta dag på dag på dag. Jag fattar inte hur den personen orkar tänker inte skriva vem det är eller vad den har gjort


Jag hatar Han/Hon.


Jag sitter och sjunger hela tiden det gör mig på bättre humör. Älskar att sjunga det är ju livet.    Mitt hunör ändras så jävla snabbt. Men det beror på vad jag gör nu, lyssnar jag på när Amanda säger att hon är smart smartare smartast smartast än smartast.  Nu är jag ledsen igen fick ett meddelande av JULIA! igen, kan du ge dig MIFFO, låt mig va du får tycka allt om mig okej. MEn kan du sluta skicka det till mig vill inte veta nå mer.  Vet tillräckligt med DUMMA saker om mig. -.- Jag orkar inge mer. Aja nu ska jag iaf smsa med  nån, fast kanske inte nån är vaken, men iaf hejdå<3            Pusshej / Bella











Av Izabelle Bleckert - 18 juli 2011 13:36

Asså jag orkar fan inte längre. Vafan finns det för människor. Jag måste ta bort min blogg igen, jag fattar inte hur folk orkar göra andra ledsna. iaf s¨sov jag hos Amanda inatt. Somnade 00.10 ungefär. IMorgon ska vi åka och göra tandsmycke på mig. Sen på Onsdag åker vi på en kryssning 24 timmars. Jag och Amanda ska dygna vara uppe hela natten och dricka drinkar. =) Sen på Torsdag natt åker Amanda till Cypern. Hur fan ska jag klara mig utan hennne. Sen typ den 25 åker jag till Skåne. M´Till min kusin. Åker med Moa Moster och Göran. Så ska vi på ett sommarland som heter Tosselilla. Haha!. =) Är med Amanda vi ska typ bara sitta vid datorn och trööka. Eller juste vi ska ner på stan och hämta Amandas cykel på Resecentrum. 

       outfit-    



Rosa BH - H&M. 59 kr


Röda Trosor -  Lindex. 29 kr


Jeans Shorts - ( har varit ett par jeans ). Lindex. 129 kr


Vitt Linne - H&M. 99 kr




Ni kollar jag och Amanda på BERT. Nu ringde Oscar och frågade om han fick va med oss idag! Amanda pratar med han nu. :P Han ska tydligen vara med =) 

Undra vad vi ska göra då, jag som ville sitta vid datorn. Asså jag vill ha mitt tandsmycke NU! 

En bild på mig och Amanda!


   Amanda till vänster jag till höger. 


Pusshej // Izabelle :P

Av Izabelle Bleckert - 16 juli 2011 00:45

MEN GRATTIS PÅ MIG DÅ!  :P

Av Izabelle Bleckert - 16 juli 2011 00:00

Förlåt, att jag tjatar om Amanda, men hon är så underbar. Jag älskar dig Amanda du är underbar, du gör mig på bättre humör jag älskar dig vi älskar dig, du är så omtyckt av hur många som helst. Jag mena det här med kryssningen, att du får ta med dig en kompis, du har hur mycket kompisar som helst, men du väljer just MIG. Jag fattar inte liksom jag är ju inte bättre än alla andra dina/mina vänner. Så jag vill bara säga att jag uppskattar det du gör för mig. ALLT jag gör allt för dig det vet du.<3    Systar för alltid <3

    Min fina Amanda<3   

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards