Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Amanda <3

Av Izabelle Bleckert - 16 juli 2011 00:00

Förlåt, att jag tjatar om Amanda, men hon är så underbar. Jag älskar dig Amanda du är underbar, du gör mig på bättre humör jag älskar dig vi älskar dig, du är så omtyckt av hur många som helst. Jag mena det här med kryssningen, att du får ta med dig en kompis, du har hur mycket kompisar som helst, men du väljer just MIG. Jag fattar inte liksom jag är ju inte bättre än alla andra dina/mina vänner. Så jag vill bara säga att jag uppskattar det du gör för mig. ALLT jag gör allt för dig det vet du.<3    Systar för alltid <3

    Min fina Amanda<3   

 
 
Ingen bild

OKÄND

16 juli 2011 21:26

Asså du är så jävla ful, tjock du tror att du är snygg men det är du inte. haha och du har förlorat din pappa. fyfan vad kul, skulle skratta om jag såg dig när du grinade dör det! BITCH

Izabelle Bleckert

16 juli 2011 21:33

Ursäkta, jag vet varken vem du är eller vad du menar med det du skriver om mig. Tycker du det så okej. Då får du tycka det. Men du ska fan inte säga att jag har förlorat min pappa. Jag vet inte om han lever eller om han är död. Så du ska fan inte säga någonting. Om du inte kan acceptera mig för den jag är så okej, men du behöver fan inte skicka såna kommentarer till mig. Håll det inom dig istället. !!!! :O Jävla patetiska människa. Skit i mig då för helvette. Fyfan. Så jävla patetiskt.

 
Ingen bild

Klara

16 juli 2011 21:37

Hej, känner inte dig, men du verkar rätt snäll. Strunta bara i dom som inte kan acceptera dig för den du är. Jag tycker du är jätte fin och du är defintivt inte tjock. Du är snygg/fin // MVH Klara Nilsson. Göteborg

Izabelle Bleckert

16 juli 2011 21:40

Hehe tack, så mycket. Jag struntar i om hon/han tycker jag är tjock och ful. Det är mest om min pappa som gör mig rätt ledsen, men det är ingen fara =)

 
Amanda

Amanda

16 juli 2011 21:56

Asså vafan ? Även att du skriver med okänt till henne att hon är ful och tjock det är hon fan heller. Hon är snäll och fin!? Så du är alltså avundsjuk på henne eftersom du skriver så? Hon är inte tjock, det finns tjockare mäniskor än henne och + att hon inte ens är tjock!??? Hon är inte ful.... hon är jätte fin på sitt sätt, du kanske tycker hon är ful men du behöver liksom inte skriva det till henne? du kan ju hålla det inne liksom, istället för att skiva det på hennes blogg!??!?!?!!??!?! Vafan du vet ingenting om hennes pappa, men det gör jag och ja.. hon har en frånvarandre pappa men det betyder inte att han är död?! och det känns nästan som om du mobbar henne eller något och det kan jag säga det slutar aldrig bra. Jag blir så jävla irritrad på folk som skriver såhär till henne med OKÄNT! och säger att hennes pappa är död och sånt och jag vet att han lever?! Då kan du ju fan inte skriva att han är död? För då ljuger du ju, ja du får ju ljuga om du vill men... ja det är jävligt onödigt... Jag är med Izabelle nu och hon är inte ledsen.. inte något som du försöka henne göra hon är mest förvånad och hon... ja när jag ser på henne så ja, hon är jätte fin och hon är inte tjock och hon är snygg! Du känner inte ens henne!!!!!? Vafan... om du undrar varför jag skriver det här så är det för att jag skyddar henne och hon är min bästa vän. Dra åt helvete om du säger att hon är ful eller tjock. :@

http://loveyougustaf.bloggplatsen.se

Izabelle Bleckert

16 juli 2011 22:01

Tack Amanda, Haha nej jag är inte mest förvånad. Okej jag saknar han så jävla mycket älskar honom men ändå inte. Fyfan för såna som dig. ( Inte dig AMANDA) Alltså okej tycker du det så får du tycka det. Men jag vet att Amanda skyddar mig eller nått sånt. Är du avundsjuk så säg det bara istället för att göra mig ledsen!

 
Amanda

Amanda

17 juli 2011 12:14

Jag skyddar dig Izabelle...<3

http://loveyougustaf.bloggplatsen.se

Izabelle Bleckert

18 juli 2011 12:38

Jag skyddar alltid dig gumman...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle Bleckert - 19 november 2011 22:56

Hejsan alla bloggläsare, idag fyller min bror år, han fyller 17. Kommer en bild på han sen! Har haft en väldigt bra dag med mamma, Chrille ( han som fyller år ) moster, syster, bror, bror, Carolina kusiner kusin-barn, m.m orkar ej skriva nå fler. Imo...

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 21:58

Hej allaihopa, jag har varit hemma ett bra tag nu, eftersom jag var och kolalde på Breaking Dawn med mina fina vänner, jag grät så fick nästan gå ut, jag kunde inte andas, asså jag vet att det låter helt sjukt och ni kanske inte tror mig men Erik är ...

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 15:27

tjenatjena, nu sitter  jag bara vid facebook, jag har tråkigt s¨jag bloggar lite! jag vet inte vad jag ska skriva om, men iaf så är jag BIGBANG kär i en kille som heter ..................................................          ...

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 15:04

Hellu, asså jag DÖR jag är så himla dålig på att blogga, idag ska jag på bio med Amanda, Elin , Erik och Oskar kanske?  Idag har jag varit i skolan vi hade tema matte engelska och idrott, jag har typ brytit mitt finger, neerå men jag har jätte ont ia...

Av Izabelle Bleckert - 11 november 2011 14:51


Hej alla mina söta bloggläsare, jag har inte bloggat på ungefär mer än en vecka sen! Jag vet inte varför, men jag har helt glömt bort att blogga. Jag har inte gjort så mycket den här veckan har sovit jätte dåligt hela veckan, + att minn syrras hund h...

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards