Alla inlägg under juli 2011

Av Izabelle Bleckert - 3 juli 2011 19:23

Hejsan just nu kollar jag på TV väntar tills filmerna jag laddat ner blir klara. Sen så ska jag och mamma, sebbe kolla på film. Mamma mår fortfarande inge bra. har liksom inte haft ork att blogga nånting. Var ute för en halvtimme sen och kolla om det fanns nån rolig ute. Men det fanns det inte. Ringde Amanda men hon svarade inte. Så ringde jag Emilia J men jag fick inte vara med henne/dom. Så nu tröökar jag här hemma :O Bloggar innan jag lägger mig! Så får ni en gammal bild   

Av Izabelle Bleckert - 2 juli 2011 22:21

Hej ursäkta för att jag inte har bloggat nått men har inte haft någon tid med det. Mamma har legat på sjukhus hela veckan varit så himla oroligt för henne men hon fick komma hem på prov idag, om det inte blir bättre inom 3 dagar så får hon åka tillbaka. Nu kollar vi på nån homur film :D Just nu vågar man inte gå ifrån mamma för att man vet ju aldrig vad som händer<3 Pusshej :P

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards