Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Izabelle Bleckert - 2 oktober 2011 12:12

Hellu

 

Just nu sitter jag och Amanda vid datorn vi ska

strax åka ner till badhuset. Som ni kanske vet så

har ju vi haft filmkväll. Det var Jag Amanda Felix, Adam

Max och Erik. Vi hade väldigt roligt, vi kollade på två filmer till typ kvart över 1 på natten. Sen så gick jag och

Amanda och la oss i hennes säng och skulle sova. Då sa hon såhär: Men Izabelle om vi sover i 25 minuter så är vi nog piggna tills vi ska skrämma boysen där nere. Jag bah: Va? Vem ska väcka oss då. Vi får väl vakna själv säger hon då... AHAHAHAHAHAHAH  xD Jag och Amanda

har kollat på en film som hette. Mamma Pappa Barn

den var as tråkig. Inte alls lika rolig som jag trodde. Men nu ska vi åka hem till mig och packa lite. :D Pusshej    Håll mig hårt eller släpp mig helt!

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards