Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Izabelle Bleckert - 12 oktober 2011 22:19

hej nu är jag hos amanda, jag ska sova hos henne inatt. Idag har vi varit med Jacob ett tag, sen har vi varit på Willys och köpt kakor :D Vi ska vara

imorgon oxå, i think, men vet inte vad vi ska göra, vi ska iaf sova hos hennes mormor, på fredag. Sen på lördag kanske vi skulle vara med anton, men jag vill hellre vara på arielles fest!<3 amanda sitter vid datorn med nån jävla pälsmössa på huvudet....hahahahahahaah Nej men nu ska jag faktist ta och typ sitta vid datorn eller sova?


Dikt: Mobbare Mobbare du ska dö annars får du fett med spö! hahaha


Han har nått jag behöver, jag vet inte vad det är men jag saknar det!


så länge man inte ger upp har man inte förlorat.



jag ska aldrig falla mig in på något som kallas '' Känslor ''



att gråta betyder inte svaghet, det innebär att du varit stark för länge.



kärlek börjar med du är '' speciell '' men det slutar med '' du är precis som alla andra ''.



tjejen: varför är du ute efter mig?

Killen: Mamma har alltid sagt att jag ska följa mina drömmar.


För mig finns ingen annan, för mig finns bara du!




Svartsjuka är inte brist på förtroende utan ett tecken på kärlek



      Älskar dig Amanda! <3

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards