Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Izabelle Bleckert - 24 oktober 2011 23:01

Hellu, just nu är jag hos Amanda, jag sover här inatt! :D

Idag har jag varit med Amanda och Niclas, vi typ va inne och chilla

sen var vi ute, sen inne hos mig och packade sen hem till Amanda, sen åkte han hem :(

Jag har kollat på typ 100 bloggar idag! jag har kollat på Marias blogg, och det väckte så otroligt

många minnen, jag började till och med att gråta, jag saknar henne så otroligt mycket!

Även fast jag träffade henne idag! Men ändå! Imorgon ska jag vara med Amanda

jag ska färga hennes hår :D '' I THINK? '' Annars ska vi väl typ bara vara inne, eller åka till Hammarby/Storvik? I dont know? -.- När vi kom in till Amanda idag så satt jag mig vid datorn

direkt, så börjar hon skrika, jag bah: Vafan skriker du för,!

Hon bah: du har ett värsta BIG djur på handen, !

Jag fick typ damp och börja stampa i golvet, så ropade vi på Malin, så kom hon upp, då var det

en liten skalbagge, hahaah xD men den var fortfarande skit äcklig -.-

Men nu ska jag kolla om min lilla sötnöt är inne? Pusshej :D                 HEJDÅ! ;( <3

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards