Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Izabelle Bleckert - 28 oktober 2011 22:46

Hej alla mina bloggläsare!

Idag har jag varit med Amanda vi har ätit pizza och pratat typ en timme med hennes mamma om kärlek, niclas, killar, homosexuella, teater, knivar, bloggar, m.m det var jätte roligt. Sen fick Amanda för sig att vi skulle sminka oss och då gjorde vi det. Vi gick först och plattade håret och sminkade oss och sen blev det knäppa kort! Så nu har jag kort att lägga ut, fast inte många... xD Imorgon ska jag antagligen vara med Amanda för jag ska ju sova hos henne idag. Vi ska vara uppe hela natten och äta flingor ! :D (haha) . Kulkul.. <3 Nu har jag inte så mycket att skriva så, kramhej!:D<3<3

PSS::: JAG ÄR KÄÄR! :D <3<3<3


         

Av Izabelle Bleckert - 28 oktober 2011 15:24

Hej alla mina bloggläsare.

Idag har jag varit i skolan även om jag hade ont i huvudet och i halsen fortfaramde!

Vi hade Matte, Kemi och Bild, sen åt vi typ fika och körde någon RANDOM lek?

Jag har varit skit irriterad idag, alla är typ sur på mig och Amanda? Alla är liksom

på oss, skriker på oss och slåt oss o.O Så jag och Amanda och typ alla andra skrek på alla, så

vi har skit ont i halsen nu! Idag ska ju jag vara med Amanda, vi ska väl ner på stan, typ alla andra

ska ju på 50 cent, men inte vi -.- Men nu ska vi typ göra något annat, hör senare! :D   JAG IDAG!:)

 

  FINA AMANDA! :)<3

Av Izabelle Bleckert - 28 oktober 2011 07:24

Hejhej, vaknade för  typ en halvtimme sen :D Nu ska jag bara göra i ordning mig sen drar jag iväg till

skolan, idag har vi typ Musik Idrotts-teori och Matte. Sen när jag har varit i skolan i några timmar så ska jag

vara med Amanda, jag sover där idag, till imorgon I THINK? För min mamma är borta så jag har liksom ingen

att vara  med eller nåt sånt typ? Skönt att komma iväg till skolan iallafall! Men nu måste jag dra, pusshej :D    

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards