Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Godmorgon!

Av Izabelle Bleckert - 28 oktober 2011 07:24

Hejhej, vaknade för  typ en halvtimme sen :D Nu ska jag bara göra i ordning mig sen drar jag iväg till

skolan, idag har vi typ Musik Idrotts-teori och Matte. Sen när jag har varit i skolan i några timmar så ska jag

vara med Amanda, jag sover där idag, till imorgon I THINK? För min mamma är borta så jag har liksom ingen

att vara  med eller nåt sånt typ? Skönt att komma iväg till skolan iallafall! Men nu måste jag dra, pusshej :D    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle Bleckert - 19 november 2011 22:56

Hejsan alla bloggläsare, idag fyller min bror år, han fyller 17. Kommer en bild på han sen! Har haft en väldigt bra dag med mamma, Chrille ( han som fyller år ) moster, syster, bror, bror, Carolina kusiner kusin-barn, m.m orkar ej skriva nå fler. Imo...

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 21:58

Hej allaihopa, jag har varit hemma ett bra tag nu, eftersom jag var och kolalde på Breaking Dawn med mina fina vänner, jag grät så fick nästan gå ut, jag kunde inte andas, asså jag vet att det låter helt sjukt och ni kanske inte tror mig men Erik är ...

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 15:27

tjenatjena, nu sitter  jag bara vid facebook, jag har tråkigt s¨jag bloggar lite! jag vet inte vad jag ska skriva om, men iaf så är jag BIGBANG kär i en kille som heter ..................................................          ...

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 15:04

Hellu, asså jag DÖR jag är så himla dålig på att blogga, idag ska jag på bio med Amanda, Elin , Erik och Oskar kanske?  Idag har jag varit i skolan vi hade tema matte engelska och idrott, jag har typ brytit mitt finger, neerå men jag har jätte ont ia...

Av Izabelle Bleckert - 11 november 2011 14:51


Hej alla mina söta bloggläsare, jag har inte bloggat på ungefär mer än en vecka sen! Jag vet inte varför, men jag har helt glömt bort att blogga. Jag har inte gjort så mycket den här veckan har sovit jätte dåligt hela veckan, + att minn syrras hund h...

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards