Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Izabelle Bleckert - 30 oktober 2011 15:15

Hej alla bloggläsare, jag vaknade för länge sen men har inte kunnat blogga för datorn funkade inte, men nu har jag Christians dator, så jag kan inte ladda upp nå bilder för den här datorn är CP! Igår var ju jag på fest hos Oscar, det var skit kul, vi dansade kolla på film åt tacos, sen badade Amanda, Erik och Gustaf, jag och Oscar satt och kollade, men så gick jag på toa, så när jag komme tillbaka då är det någon som står på oscars gård, men först så trodde jag att det var Oscars pappa, men så börja han kolla på oss, så jag bah: Oscar det är nån på eran gård, då sprang Oscar och sa till hans pappa men då var han helt borta, så då sprang vi in så skulle Amanda, Erik och Gustaf duscha så då duschade dom fast inte nakna! då kollade jag och Oscar på film! :D Sen åkte vi hem, då satt jag och Amanda kolla på film till halv 4, så jag är rätt så trött, men nu ska jag gå! Pusshej

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards