Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Izabelle Bleckert - 19 juni 2011 21:52

Hejhej, kollar på film med Mamma & Sebbe, kollar på Narnia

sista filmen, som kommit ut just nu. Varit med Emilia från klockan 7 till typ tio i 9. Vi drog varann i håret ( kul ) NOT!

Har fortfarande skit ont i huvudet. Imorgon har jag inget planerat, ska duscha Ludde bara ( Kanin ). Tänkte att jag kanske skulle ringa Moa & kolla om vi kunde hitta på något.<3

Om det är sol imorgon åker jag nog till storvik, och badar lite på storviks-badet.<3 Men nu ska jag försöka vara lite trevlig mot Mamma & Sebbe och att jag inte ska sitta vid datorn när vi skulle ha filmkväll! 


                          Hejdå!<3

<3

Av Izabelle Bleckert - 19 juni 2011 17:50

Nu får ni lite mer bilder!




   

Av Izabelle Bleckert - 19 juni 2011 17:10

       

  nNuNu 

Av Izabelle Bleckert - 19 juni 2011 16:56

hejhej mitt första inlägg, jag heter Izabelle BLeckert och är 11 år, mina intressen är att Sjunga Dansa & Rita + lite mera saker! Min bästa vän heter Amanda Johansson hennes blogg heter! 

http://loveyougustaf.bloggplatsen.se jag har massa andra vänner också, ni kommer få se massa bilder på mig + vänner & familj! Min favorit mat är Tacos favorit dryck är nog hallon saft! Favorit färgen är Rosa & Svart , Röd. Hoppas ni är intresserad av att kika in på min blogg! ;)<3//Izabelleflisan 

Av Izabelle Bleckert - 19 juni 2011 16:56

hejhej mitt första inlägg, jag heter Izabelle BLeckert och är 11 år, mina intressen är att Sjunga Dansa & Rita + lite mera saker! Min bästa vän heter Amanda Johansson hennes blogg heter! 

http://loveyougustaf.bloggplatsen.se jag har massa andra vänner också, ni kommer få se massa bilder på mig + vänner & familj! Min favorit mat är Tacos favorit dryck är nog hallon saft! Favorit färgen är Rosa & Svart , Röd. Hoppas ni är intresserad av att kika in på min blogg! ;)<3//Izabelleflisan 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards