Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Izabelle Bleckert - 23 juni 2011 18:24

Hemma igen efter att ha varit hos Moa sen i måndags, Då åkte vi på monster truck och massa annat spännande, sen i tisdags var jag och Moa , Jennie och Linnea 

på storviks-badet. Fast jag badade typ inte, mest satt och kollade när dom badade.

Sen i onsdags alltså igår så badade vi också på badet, då badade jag inte heller så himla mycket. Badkruka kanske!:)<3 Sen idag har jag och Moa städat typ hela morgonen. Sen har vi kollat på film. Nu är vi hemma, hon sover hos mig inatt. Imorgon är det ju midsommar. Då ska vi till Storvik hem till Moa. Jag och Moa mamma Tony Christian Sebastian Marcus kanske Christoffer och Carolina? Vet inte riktigt än! Men nu ska jag umgås med Moa, men hon har fastnat framför datorn det tror jag också håller på att göra. 


                                                    Hejdå<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards