Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Izabelle Bleckert - 24 juni 2011 09:31

Glad midsommar alla bloggläsare. Moa väckte mig vid kvart i 9. Nu kollar vi på TV.

Ska strax äta lite frukost sen ska jag väl ta en snabb dusch. Det här kommer bli ett kort inlägg håller på att somna. Men iaf så ska vi till moster och fira Midsommar, får väl se om vi sover där så då kanske jag inte bloggar någonting men nu ska jag iaf äta lite frukost<3



                                  GLAD MIDSOMMAR!

Av Izabelle Bleckert - 24 juni 2011 09:31

Glad midsommar alla bloggläsare. Moa väckte mig vid kvart i 9. Nu kollar vi på TV.

Ska strax äta lite frukost sen ska jag väl ta en snabb dusch. Det här kommer bli ett kort inlägg håller på att somna. Men iaf så ska vi till moster och fira Midsommar, får väl se om vi sover där så då kanske jag inte bloggar någonting men nu ska jag iaf äta lite frukost<3



                                  GLAD MIDSOMMAR!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards