Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Izabelle Bleckert - 15 juli 2011 23:47

Christian Bleckert. Du är BÄST jag bara älskar dig hur mycket som helst. Vet inte hur jag ska förklara hur mycket du betyder för mig. Älskar dina låtar och dig. Du har gått igenom mycket. Jag vill att du ska komma hem nu. Vill ha dig nära mig min älskade storebror. Sakanr dig sjukt mycket. Chrille jag sakanr dig vi saknar dig.<3 Chrille you are so wonderful. I love you so much. KOM HEM NU. Så jobbigt när du inte är vid mig. Okej jag kan vara dryg. Men jag är ju faktist din lillasyster det är min uppgift. Innan du flyttade var det bråk varje dag mellan oss. Vi skriker på varann. Jag ångrar allt jag gjort. Lyssnade på dina låtar idag. Det var länge sen, började faktist gråta. Jag älskar dig  jag saknar dig behöver dig nu, det är dig jag ska ropa på när allting tar slut. Du är så himla underbar, min älskade storebror. Chb för alltid älskar dig då nu för alltid <3 Love you my angel<3   Du är så omtyckt. Alla saknar dig<3    






Av Izabelle Bleckert - 15 juli 2011 15:02

Hej asså, idag har ju jag och Amanda varit med Jacob och Niclas. det vart typ tjafs elelr någonting för Niclas gick hem, sen så vart jag och Amanda irriterad på jacob, då gick han hem. sen kom han, och hämtade sin keps. så skickade Amanda hem honom, för det var ju ändå ingen idé att han var där, eftersom jag och Amanda är irriterad på honom. För vi tycker så jävla synd om Niclas.

Så såg Amanda att Jacob stod på bron utanför henne, så gick jag ut och pratade med honom. Då väntade han på sin mamma, då fick han komma in och vänta.

Mamma Tony och Sebaztian åkte till Valbo. Tror att Amanda ska sova hos oss inatt igen, imorgon fyller jag år. Och sen på Onsdag åker jag Amanda och mormor på en 24 timmars kryssning. Roligt =D Jag och Amanda ska nog gå ut och gå i regnet ett tag. Vad ska man göra inne. Så då tar vi en promenad, får se hur det går eftersom jag har gjort illa min fot igår.      

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards