Alla inlägg den 17 september 2011

Av Izabelle Bleckert - 17 september 2011 23:32

hej sötisar!

 

Nu sitter jag inne i sebbes rum. Mamma är på stan Chrille och Laura är barnvakt åt mig :D Fast jag klara mig ju själv. Jag har iaf färgat håret det är typ heöt jävla lila. På kvällen var jag med Felix Jakob Kim och Patrik sne lära vi åka till Jakob för han fick typ nått jävla köttsår. Efter det så åkte jag Felix och Patrik till Elin. Vi gick bara runt. Felix skrämde mig hela tiden så jag vart helt jävla skräckslagen. Söt han även fast han skrämmer mig! Som ni kanske förstår så är mitt hår lite random just nu. Så om jag inte blir nöjd så får jag färga om det imorgon :D Men nu ska jag nog kolla på film eller nå. Kanske sitta vid datorn någon timme :) datorn är ju livet. Jag saknar Amanda ;( Och Massa andra människor. Men pusshej Kan inte lägga upp nån bild på mig nu för jag ser ut som nån jävla idiot som har en väldigt dålig hårdag :D Jag älskar dig vännen du betyder allt för mig! Hejdå   

Av Izabelle Bleckert - 17 september 2011 14:49

Hej, nu kollar jag på Segemyhr, och lyssnar på musik! Idag har jag inte gjort så mycket varit med mamma Christoffer och Carolina. Jag skulle vara med Felix Jakob Patrik och Roni, men dom ringer aldrig så jag får väl bara vara hemma och trööka. Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på. Sebbe mamma Carolina och Cristoffer sitter ute i köket och rensar svamp -.- Fy vad äckligt.  Men nu ska jag gå. Pusshej  


Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards