Alla inlägg den 28 september 2011

Av Izabelle Bleckert - 28 september 2011 21:47

Hej idag har jag varit på badhuset med Emilia.F och Emilia.J Sen så åkte Emilia.J hem för hon blev typ sur eller nått sånt.  Så då åkte jah och Emilia.F hem efter typ en halvtimme. Då satt vi vid datorn och kollade på film. Imorgon ska jag vara med Amanda eller Emilia eller Felix, eller vad det nu va. Jag kommer inte riktigt ihåg. Nu ska jag iaf sitta vid datorn och kolla lite på TV med mamma. Imorgon är det ju skola och vi har idrott matte och typ NO eller något tråkigt ämne. Amanda har varit på Drömfabriken och sjukhuset. Fråga mig inte om varför hon va på sjukhuset för det vet jag inte, men någonting måste hon ju ha gjort där. Men nu ska jag kika lite på TV och andras bloggar! Pusshej         Gamla bilder! :D

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards