Alla inlägg den 11 november 2011

Av Izabelle Bleckert - 11 november 2011 14:51

Hej alla mina söta bloggläsare, jag har inte bloggat på ungefär mer än en vecka sen! Jag vet inte varför, men jag har helt glömt bort att blogga. Jag har inte gjort så mycket den här veckan har sovit jätte dåligt hela veckan, + att minn syrras hund har fått 8 valpar, dom är skit söta kommer bild sen. Idag ska jag vara med Amanda, Lia och Lucas och kanske Emilia F. Vi får se, sen kanske Emilia skulle sova hos mig eller jag hos henne, för hennes pappa jobbar, och då ville hon inte vara själv, Lia och Lucas ska sova hos Amanda inatt! Imorgon vet jag ej vad jag ska göra kanske vara med dom imorgon oxå!? Eller kanske Oscar? IDK men nu måste jag dra! Pusshej sötnosar  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards