Alla inlägg den 17 november 2011

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 21:58

Hej allaihopa, jag har varit hemma ett bra tag nu, eftersom jag var och kolalde på Breaking Dawn med mina fina vänner, jag grät så fick nästan gå ut, jag kunde inte andas, asså jag vet att det låter helt sjukt och ni kanske inte tror mig men Erik är vittne för han satt bredvid mig, och Amanda tog min hand och sa: Izabelle man får grina men inte så där mycket! ;(

Men sen gick det över, filmen var iaf sjukt bra....Men världens dåligaste slut måste jag verkligen säga!....Imorgon är det skola, och vi har typ Bild, Idrotts-teori , Musik och fritt. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra kanske åka till stan eller valbo och köpa present åt min käre storebror, som fyller 18 år! :D Men nu ska jag kolla på Trassel bloggar imorgon bitti om jag hinner! :D 

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 15:27

tjenatjena, nu sitter  jag bara vid facebook, jag har tråkigt s¨jag bloggar lite! jag vet inte vad jag ska skriva om, men iaf så är jag BIGBANG kär i en kille som heter ..................................................
         

Av Izabelle Bleckert - 17 november 2011 15:04

Hellu, asså jag DÖR jag är så himla dålig på att blogga, idag ska jag på bio med Amanda, Elin , Erik och Oskar kanske?  Idag har jag varit i skolan vi hade tema matte engelska och idrott, jag har typ brytit mitt finger, neerå men jag har jätte ont iaf, bion börjar typ klockan 18.00 så jag ska få en bio-biljett av mamma, men nu ska jag gå, pusshej!<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards