Alla inlägg den 19 november 2011

Av Izabelle Bleckert - 19 november 2011 22:56

Hejsan alla bloggläsare, idag fyller min bror år, han fyller 17. Kommer en bild på han sen! Har haft en väldigt bra dag med mamma, Chrille ( han som fyller år ) moster, syster, bror, bror, Carolina kusiner kusin-barn, m.m orkar ej skriva nå fler. Imorgon har jag kör, ska dit med Amanda och Erik.Efter det ska jag vara med Amanda, Rickard och Felix i think? Vi får se hur det blir, sen ska jag till badhuset med Kusin moa. kulkul, sen ska jag vara med Amanda igen, jag kan inte lägga upp nå bilder för carro har sladden, satt tyvär, men dom kommer säkert i ett annat inlägg. Men nu ska jag sova satt jag orkar upp imorgon, pusshej sötisar! <3                   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Du kan ge kärlek, men kärlek kommer alltid tillbaka!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur är du som person?
 DUM
 SNÄLL
 OMTÄNKSAM
 FJORTIZ
 HOPPLÖS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Izabelle

 

Izabelle!

Hej jag heter Izabelle :D   JAG!


Ovido - Quiz & Flashcards